sabato 5 febbraio 2011

Hopp - Salti

Med den här hästen har jag hoppat högre hinder än jag någonsin vågat eller haft möjlighet till med någon annan häst. Varje gång har jag tänkt att kunde jag köpa den så skulle jag säkert bli säkrare på hoppning, jag med, för han hoppar verkligen bra och mjukt och inte en enda gång har han vägrat med mig, fast jag inte är någon expert på att uppskatta avstånd.
Tyvärr kan jag inte köpa en häst, så jag kommer högst antagligen att bli tvungen att se att den säljs till någon annan eller först tillbaka till ägaren om ingen köper den.

Che salti che ho fatto con questo cavallo. Al di sopra delle mie capacità. Ho pensato che se avessi la possibilità di comprarlo, diventerei anche più sicura sui salti, perché lui salta davvero bene. Morbido e piacevole e nonostante io non sia brava a calcolare le distanze, lui non ha mai rifiutato un salto con me.
Purtroppo non me lo posso comprare, quindi prima o poi se lo comprerà qualcun'altro, oppure tornerà dal proprietario.

Nessun commento:

Posta un commento